Case:

30% salgsvekst med kreative annonser for Snapchat og TikTok

+30%
Økning i salg sammenlignet med fjoråret
12,92x
Gjennomsnittlig ROAS

Målet

Kreativ Catering ønsket å teste ut videoannonser for å kommunisere til deres yngre målgruppe på en bedre måte. Vi anbefalte derfor å bruke en profil, og utviklet ulike kreative annonse-konsepter. Vi kjørte kampanjen på Snapchat og TikTok.

Bruk av profil

For å hjelpe Kreativ Catering med å nå deres yngre målgruppe på en mer effektiv måte, utviklet vi en serie videoannonser og anbefalte bruk av en profil. Vi valgte Kathinka Thomas som profil, da hun treffer målgruppen bra.

Vi produserte tre ulike annonser med forskjellig fokus og kjørte dem på Snapchat og TikTok – to kanaler Kreativ Catering ikke hadde brukt ordentlig før. Dette gjorde at vi nådde nye personer og skapte engasjement blant et yngre publikum.

Resultat

"Plan for dagen"

"Unboxing"

"Pitch"

La oss ta en kaffe ☕️

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.