Målet
Kreativ Catering ønsket å teste ut videoannonser for å kommunisere til deres yngre målgruppe på en bedre måte. Vi anbefalte derfor å bruke en profil, og utviklet ulike kreative annonse-konsepter. Vi kjørte kampanjen på Snapchat og TikTok.
Kreativ Catering ønsket å teste ut videoannonser for å kommunisere til deres yngre målgruppe på en bedre måte. Vi anbefalte derfor å bruke en profil, og utviklet ulike kreative annonse-konsepter. Vi kjørte kampanjen på Snapchat og TikTok.
For å hjelpe Kreativ Catering med å nå deres yngre målgruppe på en mer effektiv måte, utviklet vi en serie videoannonser og anbefalte bruk av en profil. Vi valgte Kathinka Thomas som profil, da hun treffer målgruppen bra.
Vi produserte tre ulike annonser med forskjellig fokus og kjørte dem på Snapchat og TikTok – to kanaler Kreativ Catering ikke hadde brukt ordentlig før. Dette gjorde at vi nådde nye personer og skapte engasjement blant et yngre publikum.