Case:

Videoproduksjon for sosiale medier

Om kunden

Dette er Glava

Glava® har etablert seg som Norges fremste tilbyder av isolasjonsprodukter. Enten det gjelder varme-, lyd- eller brannisolering, tilbyr Glava løsninger som er skreddersydd for norske forhold.

Oppdrag

Vårt hovedoppdrag var å produsere vertikale filmer for sosiale medier, spesielt rettet mot Glavatech-avdelingen. Disse filmene skulle formidle Glavatech sine verdier, arbeid, og viktigheten av deres rolle innen innovasjon i byggebransjen. Med GLAVATECH som Glava sin innovasjonskjerne, er det viktig å forstå deres rolle i å drive frem nyskapende løsninger som gjør byggeprosjekter enklere, samtidig som de bidrar til en mer bærekraftig byggenæring.

Dette var et samarbeid med Metro Branding, hvor vi sto for produksjon.

Resultat

Glavatech gjør livet enklere

Viser hvordan innovasjon påvirker hverdagen til de som bruker Glava's produkter.

Nåløyet

En illustrasjon av de strenge testene innovasjonene går gjennom.

Kundedrevet innovasjon

Et dypdykk inn i Glavatech sin prosess fra en kundeutfordring til en innovativ løsning.

Bærekraft som innovasjonsdriver

Fremhever hvordan miljøhensyn spiller en nøkkelrolle i Glavatech sine innovasjonsprosesser.

En drivende god historie - del 1

En suksesshistorie om Driv-veggen, et produkt som har klart seg gjennom testene og er klart for markedet.

En drivende god historie - del 2

En suksesshistorie om Driv-veggen, et produkt som har klart seg gjennom testene og er klart for markedet.

Satser på innovasjon

En titt bak kulissene på Glavatech sitt avanserte utstyr og deres fokus på innovasjon.

Bygge opp en troverdighet på kompetanse

For å vise frem deres kompetanse har vi gjort dette gjennom informativt innhold som går inn på relevante temaer innen trening og kosthold. 

1.

La oss ta en kaffe ☕️

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.