Case:

TV serie for YouTube, og behind the scenes på Snapchat

Om kunden

EIE Frogner & Aker Brygge

Et av EIEs råeste meglerkontor finner du lokalisert på Frogner, med både Frogner & Aker Brygge som sitt hovedområde. EIE Frogner & Aker Brygge sin klare ambisjon er å levere over kundens forventning hver gang, ved å levere Oslos råeste boligannonser.

YouTube episoder

EIE Frogner
1 t siden

Daglig aktivitet på Snapchat

Snapchat er en veldig god plattform for å daglig vise "behind the scenes" fra arbeidshverdagen, og lar målgruppen bli kjent med bedriften på en helt annen måte. I vårt samarbeid med EIE Eiendomsmegling har vi arrangert en opplæringsdag og workshop, og vi gir ukentlig veiledning for å sikre kontinuerlig fremdrift. Dette har gjort det mulig for EIE å engasjere sin målgruppe på en mer personlig og autentisk måte, og styrke deres tilstedeværelse på sosiale medier.
Gå til Snapchat profil

Mål

Employer branding

Arbeidsmiljøet: Vise frem det daglige arbeidet hos EIE, deres bedriftskultur og arbeidsmiljø. 

Karriereutvikling: Illustrere EIE sitt engasjement for karrierevekst og profesjonell utvikling.

Relasjon med potensielle kunder

Personlighet: Bruke vlog-formatet til å etablere relasjon og formidle personlige historier, noe som bygger tillit hos potensielle kunder.

Engasjement: Demonstrere hvordan EIE strekker seg det lille ekstra for å sikre at kundenes behov og ønsker blir ivaretatt.

Autentisitet: Vise en autentisk og transparent tilnærming til eiendomsbransjen. 

Generelt

Merkevare: Forsterke EIE sin merkevare

Målgruppe: Utvide rekkevidden til nye seere som kan bli fremtidige kunder eller ansatte.

La oss ta en kaffe ☕️

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.