Case:

Bruker TikTok for å drive salg til nettbutikk og butikk

11.51x
Gjennomsnittlig ROAS
2.51%
Konverteringsrate
Om kunden

Dette er Brando

Brando.no er en norsk nettbutikk som lever ved siden av deres fysiske butikker. I dag drifter de 29 butikker rundt om i Norge: 9 Brando butikker med klær til dame og herre. 15 Brando Kids butikker og 5 Jack & Jones butikker.

Oppdrag

I vårt samarbeid med Brando fokuserte vi på å utvikle og implementere en strategi for TikTok som er tro med merkevaren sin tone of voice, med et særlig fokus på betalt annonsering for å drive trafikk og øke salg. Vårt mål var å skape vekst og forsterke merkevarebevisstheten blant relevant målgruppe. Ved å utnytte TikTok annonsering effektivt, jobbet vi for å øke synligheten og tiltrekke flere kunder til Brando. Dette skulle bidra til at Brando blir det foretrukne valget neste gang de handler.

Resultat

Resultatene fra TikTok-kampanjene for Brando var svært positive. Gjennomsnittlig ROAS (return on ad spend) på 11.51x. I tillegg har kampanjene en gjennomsnittlig konverteringsrate på 2.51%.

Dette er ROAS direkte mot nettbutikk, som vil si at faktisk ROAS når man tar med fysiske butikker kan være høyere.

Bygge opp en troverdighet på kompetanse

For å vise frem deres kompetanse har vi gjort dette gjennom informativt innhold som går inn på relevante temaer innen trening og kosthold. 

1.

La oss ta en kaffe ☕️

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.